Office Noord introduceert het thuiswerk portaal: laat uw medewerkers eenvoudig
artikelen bestellen om het thuiswerken goed mogelijk te maken. Van bureaustoel tot
laptop en van ergonomische muis tot goede werkplekverlichting.
Office Noord is de ervaren partij in Nederland die een goed werkend digitaal systeem heeft gemaakt waarbij organisaties thuiswerkende medewerkers kunnen ondersteunen c.q. faciliteren.
Middels dit systeem kan een werkgever thuiswerkende medewerkers, vooraf
geselecteerde, producten laten bestellen om deze vervolgens op hun huisadres te laten bezorgen en middels een voor afgesproken manier aan de werkgever te factureren. De werknemer besteld – de werkgever accordeert en Office Noord faciliteert. Er blijft hiermee controle mogelijk voor de werkgever en is er zelfs de optie tot een verzamelfactuur. Dit bespaart de werkgever het inboeken van allerhande bonnetjes en declaraties en kan de werknemer snel over kwalitatief goede producten
beschikken.
Hiermee helpen we reeds vele bedrijven naar volle tevredenheid om er voor te zorgen dat hun
medewerkers gewoon thuis door kunnen werken zonder dat de werkgever hier veel extra werk van heeft.
Na het klaar maken van de thuiswerkbestellingen is er de optie om deze bestelling te laten
accorderen zodat er controle op blijft en misbruik voorkomen wordt.
De bezorging wordt door Office Noord verzorgd. Afhankelijk van de producten bezorgd Office
Noord de artikelen de volgende werkdag in Nederland, België en Luxemburg.